Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Podmínky pro přístup a užití webových stránek a internetového obchodu www.escapemania.cz

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Teluga services, s.r.o., Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha, IČ: 24201626, zapsaná u Městského soudu v Praze C 188145/MSPH
    2. (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.escapemania.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
    3. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.escapemania.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.
    4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
    5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
    1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží a služeb (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
    2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
    3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.
    4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
    5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
    6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
  3. SMAZÁNÍ UŽIVATELSKÉHO ÚČTU
    1. Zákazník má právo smazat svůj uživatelský účet v našem e-shopu kdykoli bez udání důvodu.
    2. Pro smazání účtu zákazníkem je třeba nás o tom informovat písemně. Zákazník může zaslat žádost o smazání účtu na naši kontaktní e-mailovou adresu uvedenou na našich webových stránkách.
    3. Po obdržení žádosti o smazání účtu zákazníkem provedeme přezkum žádosti a potvrdíme přijetí žádosti emailem. Uživatelský účet bude smazán do 30 dnů od obdržení žádosti.
    4. Po smazání účtu zákazníka budou všechna osobní data spojená s tímto účtem nevratně odstraněna z našeho systému s výjimkou těch, které jsme povinni uchovávat z důvodů dodržení zákonných povinností nebo zabezpečení práv a ochrany zájmů společnosti.
    5. Po smazání účtu zákazníka již nebude možné obnovit přístup k historii objednávek, informacím o produktech, zákaznickým slevám ani jiným informacím spojeným s tímto účtem.
    6. Zákazník je si vědom, že po smazání účtu ztratí možnost přihlášení naším e-shopem pomocí tohoto účtu a bude muset vytvořit nový účet, pokud se rozhodne opět nakupovat v našem e-shopu.
    7. Smazání účtu zákazníkem neovlivní žádné probíhající transakce, které byly dokončeny před smazáním účtu, ani zákonné povinnosti.
  4. VYMEZENÍ POJMŮ
    1. ​​Poskytovatel poukazu (dále jen “Vstupenka” nebo “Poukaz”) je subdodavatel Prodejce, který poskytuje služby nebo zboží, které jsou obsahem slevového poukazu a zároveň přijímá slevové poukazy vydané prostřednictvím Prodejcem na nákup tohoto zboží či služeb, a to v plné hodnotě slevového poukazu. Uživatelem je osoba, která kupní smlouvu uzavřela, a může následně uplatnit slevový poukaz u Poskytovatele a využít tak výhody z něho plynoucí.
    2. Poukaz opravňuje uživatele k poskytnutí zboží nebo služeb, příp. slev na zboží či služby u Poskytovatelů. Tento poukaz dává uživateli oprávnění využít službu v něm uvedenou za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách, a příp. i za dalších podmínek uvedených na slevovém poukazu.
    3. Poukazem se rozumí konkrétní nabídka Prodejce zveřejněna po dobu min. jednoho dne na webových stránkách www.escapemania.cz. Má stanovenou prodejní cenu, dobu platnosti, minimální počet obj. poukazů potřebných k aktivaci a případně další podmínky a omezení.
  5. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
    1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou konečné, uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
    2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
    3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
      1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
      2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
      3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
    4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
    5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
    6. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
    7. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).
    8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
  6. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
    1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
      1. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2500903897/2010, vedený u společnosti Fio banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
      2. platba platební kartou prostřednictvím platební brány vedené u společnosti ComGate. a.s.
      3. platebními Benefit body společnosti BENEFITY a.s., Edenred CZ s.r.o.nebo dalšími aktuálně přístupnými způsoby. Dostupné způsoby se Zákaznik dovzí v košíku objednávky.
    2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
    3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
    4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
    5. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
  7. 5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
    1. Kupující bere na vědomí, zakoupené Vstupenky se nevrací, ani nevyměňují. Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nelze od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení důvodu), neboť se v daném případě jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na Akci, k němuž vstupenka opravňuje) je poskytováno v určeném termínu nebo době.
    2. Nejedná-li se o případ uvedený v článku 7.1, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@escapemania.cz.
    3. V případě řádného odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší.
    4. V případě řádného odstoupení od vrátí prodávající kupní cenu uživateli nejpozději do deseti (10) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy, a to bezhotovostně na účet určený uživatelem
  8. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
    1. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
    2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat poplatek za uskladnění ve výši 100 Kč (slovy:sto korun českých) a dále je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
    3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
    4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
    5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit dodací podmínky prodávajícího.
  9. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti Prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku).
    2. Po uzavření smlouvy není Prodávající povinen poskytovat uživateli žádné další služby mimo dodání poukazu elektronickou cestou. Veškeré reklamace je uživatel povinen uplatnit písemně či e-mailem na fyzickou či e-mailovou adresu Prodávajícího..
  10. 8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
    1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
    2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
    3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
    4. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 53a odst. 1 občanského zákoníku.
    5. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
    6. Poukaz je nezbytné uplatnit do doby na něm uvedeným. Pokud tak nebude učiněno bez písemně (e-mailem) smluvených výjimek, voucher expiruje.
    7. Závazně rezervovaný termín je možné zrušit nejpozději 24 hodin před jeho začátkem. Pokud tak bude učiněno později, termín zůstává platným i v případě jeho nevyužití.
  11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
    1. ​Ochrana osobních údajů uživatele, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
    2. Uživatel souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a další osobní údaje požadované při registraci.
    3. Uživatel souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícímu.
    4. Uživatel bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní Prodávajícího) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
    5. Zpracováním osobních údajů uživatele může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob poskytující plnění uvedené v nabídce portálu Prodávající nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu uživatele předávány třetím osobám.
    6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
    7. Uživatel potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Uživatel prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.
    8. V případě, že by se uživatel domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života uživatele nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může
      1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
      2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
    9. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost uživatele podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má uživatel právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění uživatele obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
    10. Požádá-li uživatel o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
    11. Uživatel souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu uživatele a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu uživatele.
  12. DORUČOVÁNÍ
    1. ​Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Uživateli je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.
    2. Zpráva je doručena:
      1. - v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem,
      2. - v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem,
      3. - v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít,
      4. - v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.
  13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
    3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
    4. Kontaktní údaje prodávajícího:
      adresa elektronické pošty info@escapemania.cz, telefon + 420 727955188.

V Praze dne 1.5.2024 Teluga services,s.r.o.